Hezteko Objektu digitala, Hezteko Material Digitala edo Objektu Didaktiko
Digitala, erabiltzailearen ikasketa helburu duen hezteko eduki digitala da eta
sinpleagoak diren objektuekin integratuz, Hezteko material multimedia da.
Hezteko Objektu Digitalaren katalogazioak:
Þ IKT Maila: irakasleek IKTen ezagutza, erabilera eta
curriculumean integratzearen inguruko maila desberdinak dituzte.
o
Hasierako maila:
programa estandarrak, programa multimediak, arbel digitalak... erabiltzea eskola
magistraletan ikus-entzunezko laguntza gisa.
o
Tarteko maila:
Ikasgairako edukiak lantzeko programa itxi eta irekiak erabiltzea (jclic,
testu-prozesadoreak, datu baseak...)
o
Maila aurreratua: elkarlaneko
lana errazteko programa eta inguru teknologikoak erabiltzea proiektuen arabera,
taldeka, ikasgelan edo ikastetxean eta baita internet bidez ikastetxe
desberdinen artean ere.
Þ Tipologia: ikasketa-objektua edo sekuentzia didaktikoa
den zehazten du.
o
Ikasketa objektua:
Maila baxuena da eta objektu honek ikas jarduera bat edo batzuk eta ebaluazio
irizpideak jasotzen ditu. Hautazko moduan, mapa kontzeptualak edota
aurrezagutzaren ebaluazio sistemak izan ditzake.
o
Sekuentzia
didaktikoa: Ikasketa-objektuez osatutako multzoa dugu. Ikasketa objektuetan
jasotzen diren ikasketa/ebaluazio-jarduerak hartzen ditu, baita mapa
kontzeptualak ere. Nabigazio mapak edota ikasketa horiek dituen agertokiak ere
egon daitezke.
Þ Orientabide didaktikoak: Ikasketa objektuaren hezkuntza
helburua, ikasleen multzokatzea eta hezteko objektu digitalaren formatu
teknikoa adierazten ditu.
o
Ikasketa-objektuen
sailkapena:
§
Esplorazio
jarduera
§
Segimendu jarduera
§
Sintesi jarduera
§
Ebaluazio
jarduera.
o
Multzokatzea:
§
Banakakoa
§
Binakakoa
§
Talde txikia
§
Ikasgelako taldea
o
Formatu teknikoa:
§
Exekutagarria
§
Konprimitua
§
Flash-a
§
PDFa
§
Html-a
§
Multimedia
§
Beste batzuk
No hay comentarios:
Publicar un comentario