Garaiak aldatzen ari dira eta
honekin batera geletara hainbat eta hainbat abantaila teknologiko sartzen ari
dira. Hala ere, honek ez du esan nahi teknologia hauek nahitaez erabili behar
direnik, hau da, gure pedagogia eta diziplinari atxiki behar zaizkio teknologia
hauen erabilerak. Ez da teknologia erabiltzearren bakarrik erabili behar. Eduki
digitalak beharra ikusten denean edota lagungarri iruditzen zaizkigunean
erabili behar dira.
Horrez gain, aldakuntza honek
ikasleari ikasten ikastea ere badakarrela argi dago. Gaur egun, ikasleek
beraien kabuz ikertzen, aztertzen, aukeratzen... jakin behar dute eta geletako
berrikuntzak hau guztia egiteko baliagarri izan litekeela pentsatzen dugu.
Þ Nola planifikatzen da
irakaskuntza-ikaskuntza prozesua IKT-ekin?
Irakaskuntza-ikaskuntza
prozesuaren planifikazioa eraldatu behar dela edota jada egin dela esan beharra
dago. Era desberdinak aurkitzea zaila eta lan gogorra da, baina ikasleekin bat etorri behar duela argi
eduki beharko dugu, hau da, baliabideen arabera, ikasle kopuruen eta gaitasunen
arabera, testuinguruaren arabera... egokitu behar da.
Horretarako eduki digitalak ere
lagungarri ditugu. Orain arte izan ditugun baliabideez gain, honekin gure klase
orduak eramangarriagoak izan daitezke, bai irakasleentzat eta baita
ikasleentzat ere.
No hay comentarios:
Publicar un comentario